2010-02-15
 15:50:13

2010-feb-15 SHOOOT ME

Tet igår faan :O
Var sick så min mamma tvinga mig vara hemma & allt när jag egentligen skulle äta sån tet middag.
-.-
fick fan ingen li xi jävla cpe vuxna människor :)
Mamma var typ den ända som gav mig. aau iaf var och fika med johanna.
Vi åt som grisar. & eftersom vi ändå var i stan så tänkte vi slösa upp var ända krona vi hade
meen sen fick vi blod i huvudet och kom på att vi skulle på en trip -.-'''''
såå sad. Vi båda satt helt depprimerade på gatan... hahha skoja ;p
Neej men faan då. vill inte dit :(
Ända anledningen är förmodligen att kolla på True blood. (L)

Värsta fullt upp hela veckan. Folk nu förtiden vill göra mig skrynklig och gråhårig.
måndag; klippa vans hår & leka med johanna
Tisdag; HBG. kommer använda var ända kr jag har (A)
Onsdag; bussnies- (stannar mellan mig and nobody else)
Torsdag; planera massa saker.
Fredag; åka te helvetet.
lördag; stuck
söndar; still stuck. -.-
Måndag; im baaaaack. if not. call the police... im serious.
LOOOOOV MOTHERFUCKER.

-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: