2010-02-17
 14:39:51

2010-feb-17

Heej, jag vet att jag har varit seg med uppdateringen men som sagt så är jag datorlös.
har ingen datoor & jag lider :(
Vecko-schemat blev inte som väntat. För det är inte säkert jag åker på min trip.
& om ni undrar vad för "trip" så säger jag inte. :)
Ni får reda på de när jag kommer tbx... OM jag någonsin kommer tbx -.-
fään. :(

Igår så var jag & Johanna i hbg.
Handlade inte så mycket. Typ godis, 1 tröja från hm & en annan från gina tricot.
seen krängde bigmac & co.♥ hihi
& johanna me...
Åkte dit rätt tidigt sen kom hem runt 3 kanske :O
aah sen drog vi till johanna & chilla lite sen efter ett tag kom min mother :s
out of nowere.
de värsta gav varandra komplimanger om hur unga de såg ut.
....... -.-
aah sen runt 10 tiden så kom jag hem :)
& nu ska jag strax dra till vannis.

cyaa !
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: