2010-02-28
 17:50:23

2010-feb-28

Godmorgon mina lääsare va ;D
Jag vakna precis haha & nej jag är ingen gris.
Som jag sa igår så har jag halvt vänt på dygnet, men nu tror jag nästan att jag har vänt på det helt
och skolan börjar ju imorgon, nooes :/
aja jag har bestämt mig för att ta skolan seriöst! inget mer skolkande !
haha lite sent för att bestämma sig för det men bättre sent än aldrig right? (;
Hieni ponken skulle komma men han kom aldrig.. lika bra för jag fick sova längre, hihi.

kl.17:11


HAAHAAH omg kollade igenom en tidning.
look what i found ;D
a fagget.


jävla faag HAHAHAHAHa, omg titta på honom XD


Nörd

Hahah, det blir tufft men du hinner ikapp bara om du vill:D Söt o smart ju, visst Söttis?

Lycka till!!!

Puss & kram :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: