2010-02-25
 00:24:17

PiiKACHUUU ~

aaah jag är så ledsen. En jacka jag ville köpa från h&m är redan slut såld och den har bara varit ute i butikerna i kanske någon vecka :(
aja..
hahah aau men igår natt när jag kollade på heroes säsong 3 så knacka de på min dörr
vem var det? Jo det var ingen mindre än Hienis & Camsan :O
de stängde ner min heroes. Men aa-a umgicks liite sen drog de runt 2 tiden ;O
& äntligen kunde jag kolla vidare hihi

Idag har jag inte gjort ett shit näästan, mer än att hjälpa min mamma & hennes vännina att laga mat.
mitt liv har blivit så trååkigt. Ingenting händer och när det väl händer något så är det inget positivt.
patetiskt !
meen jaja hehe. Veem vill se Alice i Underlandet med mig? kommer på bio den 3 mars tror jag :O
om någon vill. skriv te mig på msn :(
mihihi



-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: