2010-02-13
 20:37:02

my life boy, i need u in it

Nytt år imorgon för oss gula då :P
Hoppas man får mycket pengar, För just nu behöver jag en del pengar :o
Ne-yo kommer till malmö & såå den 25 feb. omgooosh. måste ha pengar till de & min trip med J.Le
Sen pengar till den fattiga skoltröja, nytt hårspray, hörlurar & mat :<
Har precis fått datorn på länge. Bara för min crazy sistah inte är hemma.. vill skjuta henne 5 skott i ryggen (a)


Bilden är någon vecka gammal typ

Aaau sen är jag fedt med sjuk. Johanna smitta mig igår.. så fittigt :<
hade värsta huvudvärk, spydde och allt sånt bullshit, usch fy fan
Sen bad hon mig att komma te henne så jag drog te henne & det visa sig att hon aldrig var hemma -.-'
gick ut fast än att jag var sjuk och allt whattefuck -.-


bilden är 1 timme gammal.


im out now gott folk .
but not for thaa day... maybe :P
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: