2010-02-03
 23:22:20

Things keep on turning into knives for sure

såå trött! kolla klockan. holy shit.
borde ha sovit för länge sen...
jag har en känsla av att jag inte kommer kunna vakna imorgon ;<
hihi nej jag måste tvinga mig själv upp. Need to take school more seriously!
absolut inte bra att skolka! :O neep!
sen drog jag te johanna igår och sov över. Svär att jag sov så gott!
Johanna du måste själv erkänna att du sov gott haha!
efter vårt stränga bussnies talk & hårda muskel arbete så var det så jävla skönt att bara lägga sig ner
& däcka. haha
aaau men hittade en bild som jag hade tagit någon gång under jullovet :o
miins ifan när men när jag la in bilder som jag hade tagit med systemkameran så hitta jag massa bilder
på mig med en katt! haha what the fuck. Jag som är typ halvt allergisk mot såna djur
fick värsta klådan & utslag när jag la där på golvet med den
viille nästan *#"¤%€$@ den sen ¤#¤"!"%¤&%¤ och #@%¤# tills den !#¤#%€£
sött kisse ändå, right? :D
hade satt upp mitt hår i en sån söt boll sen börja katten hoppa på & leka med mitt hår när jag la där på golvet.
mitt hår blev fuck't up
yeye är skiiit trött ska nog lägga mig snart
HERE COMES THE PICTURE!
<-såna äkta sträck ögon.


peeace!
-td♥


MY DICK IN YAAH FACE

mannen ta lite mer kajal/eyeliner, du har inte tillräckligt ;)


td.

mmmm eller hur tänkte detsamma :) Jag ba; shiiet mannen jag borde ha haft mer eyeliner innan jag tog kortet ;D


my dick in yaah face

sätt lite till för din ögon syns inte :D


johanna.

" my dick in yaah face" de du behöver använda dig mer av är ditt namn.'


td.

my dick in yaah face@ orka att du stalkar min bloggish :D såån miniatyr dick hihi :$



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: