2010-01-02
 00:09:16

2010-jan-01 - middag

Idag tvinga min mamma mig på sån värsta middag
bara för det drog jag med johanna för hennes mamma skulle också dit höh
aah men kräängde sönder hahha sen chilla vi lite med david
(fattar fortfarande inte varför jag går ner :'< )
och sedan kila vi iväg hem till johanna som bor kanske 100 m därifrån
var där en liten stund och så sen va jag tvungen till att dra tbx dit för vi skulle hem
men sluta med att vi drog hem 4 timmar senare...
Vad är det med vietnamesiska föräldrar som försöker para ihop oss ungdomar? :O
aja en grymt söt bebis där
& den älskar mig (H)
CHI TRANG FTW HAHAH
fick lite dreggel och choklad på mig jaa hähä söt ändå ju XD

aja är fett trött nu & ska snart sova. måste upp tidigt imorgon ;<
kl 12 wähäh bara för vi ska shooppa!
vilket jag hatar men jajaja ;o
vii höörs motherfuckers !


♥ td


Thomas

du e säkert bortgift till david för din mamma tror att du annars kmr o fucka ditt liv totalt xD


td.

what the... fuck u! taskigt hahaha tänker inte gifta mig med honom fan! ;<



PUBLICERAT: 2010-01-04, 21:30:06 | URL: http://tdeatsrice.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: