2010-01-02
 22:50:24

2010-jan-02 - shopping & vara barnvakt åt 2 vmo-ungar :)

VÄLA fick med mig hemma massa saker hihi (a)
öhm träffa folk där och så
sen va det att kuta hem, möta willie egentligen men sluta med att han kom hela vägen hem till mig
THATS MAH BROO! (L)
hahah iaf så gick vi till johanna & där var jackie & jan.. som sov x)
griiiiiiiiis...... känn dig inte träffad jan hihi
han sitter brevid nu höh
men jajajja jag tror jackie däcka nu
efter vårt hårda arbete med att baka en pizza :P
som smaka deg för JACKIE LIANG SUGER !
tihihi he's so going to kill me now ^.^
YEYEY öhm vi laddar ne ren film nu som heter
"THEM" såg den här om dagen, inte direkt den bästa filmen men den går att titta på :D
jl & jl har världens torrarste humor, allvarligt. de kan inte ens få mig att le -.-'
min röv har somnat så jag måste göra något innan den dör :)
HÖÖRS (L)

(klicka på "THEM" så kommer du till trailern! )


Kungen

YEeeaaah, I'm thaa broo!<3


td.

hahah tha sistha of mine! (L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: