2010-01-06
 02:41:09

2010-jan-05

kl är 2 och jag kom precis hem från johanna.
tänkte att jag kanske skulle lämna henne själv med sin SECRET LOVER
höhöh kanske sista natten, eftersom de kanske ska hem imorgon :P
Jackie & Jan that is.
men aa idag så har ganska mycket hänt för min del
vaknade hos johanna... av att jan värsta garva för sig själv... :s
aa men tänkte fixa käk till faggsen men orka inte så jag drog hem
duscha, fixa, städa, lagade mat till skitungen sen drog jag till Vanvan & därefter handlade jag
sedan direkt hem till johanna där 1 sov & 2 duschade................................
aah men sen kom louise, lagade lite mat
sen drog hon med en rik arab
och ja... drog hem sen nu är jag här :D
SLUTSATS; jag vill sova nu.
hihi heeeejdå mina looovers! (L)


-td



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: