2010-01-26
 23:08:28

2010-jan-26

BOYFRIENDS & GURLFRIENDS
jag, tha big T to tha little d ska börja på THAIBOXNING
så jag kan slå ner er te döds om ni fuckar med mig
mihihi !
NOT
kommer bryta var ända ben om jag börja.
speciellt när willie & van går där
vet aldrig med dom ya know :s
Willie kommer ju totalt hämnas på mig efter att jag har slått ner honom så mycket (H)
heheh som idag. boxa till käften & slog sönder hans ben.. sorry :'<
det var inte med meningen. sån reflex du vet XD
AAJA. sen sydde jag johannas jeans idag. fail lite här & där men ändå
jag borde fan få betalat för allt jag gör! :O
färgar hår, klipper hår, syr, lagar mat & allt sånt bullshit! :o
1000 kr i timmen nu määän.
yäyä ska lägga mig snart!
xo xo PUSSHEJDÅ
motherfuckers

-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: