2010-01-25
 23:06:23

im sorry, from the bottom of my heart. im truly sorry <3

:'<




IAF AHAHHAHAH willie din geek i AM ya lilsis & du är min ba dien !<3
som det då står på töntens inlägg!
ska spendera imorgondagen med; fettobambam & spinkidinki!
haha tänk er; medans ni sitter i skolan, värsta pluggar som hästar
är vi och bedeear oss
A FREAKIN' THREE SOME!
hahha kidding
neej men här ska ingen snopp gå in i någons vagina !
...
shiet det är medecinen som tar över
och mitt sjuka natthumor
men ajajajaja
sleep over hos johanna ju :D
kollade på 'bring it on' och 'crossroads'
(klicka på filmnamnet så visas en liten video hihi)
såna gamla filmer men fan dom är bra hihi :D
typisk tjejfilmer som jag aldrig kollar på XD
action & skräck för min del ya know
men nejnej nu pratar jag förmycket så jag ska bara säga
PEAAAAAACE & WILLIE DIT ME DU SKA GE MIG BANH CHUNG.
NU NU NU
I CAN DIE ANNARS! ;<

-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: