2010-01-03
 01:24:18

JAG BLÖÖDAAAAAAA

när vi skulle baka pizza idag..
så skärde jag mig :'<
satte dit ett plåster & sen när jag kom hem (för 30 min sen)
tog jag bort plåstret och då börja det blöda jätte mycket ..
wähä :'<
jaja ska inte whina över något sånt! ses




MEDELANDE TILL THOMAS & TUNNE
kom till Ä-holm city så fort som möööjligt! :'<


^

fuck dig trang o fuck tunne han kmr nt finnas mer..


td.

ey vad har vi gjort? :'<

...rör min bro och du ligger på marken, älskling! (;



PUBLICERAT: 2010-01-04, 17:00:08 | URL: http://tdeatsrice.blogg.se/
Thomas

hahahha wtf xD lönt o skriva de x) läste inte det förens idag fan :O


t.aanh DA maan

biitch !


td.

PAHAHAH thomas brääh. han skrev det idag :o


td.

svar till tunne; hahha skriv inte bitch sådär va va va, vill du också ligga på marken eller? B-)


t.aanh DA maan

menade nt dig -.-'


td.

HAHAH hoppas jag bräääh! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: