2010-01-21
 19:33:34

my only wish is you,

Mihihi kaaaos'
skulle egentligen te hbg idag med johanna & besöka nicolai's öppethus
men de blev visst inte av för johanna skulle te tandläkaren, så yeye
meen annars i skolan va det o.k!
skippade idrotten med Linda & drog te maxi sen ner te stan.
hade typ 2 timmas rast så ja XD
sen drog jag hem & däcka sen vakna jag nu precis
hihih
fortfarande så jävla trött
.
sen igår så kom johanna te mig helt från ingenstans
vi vandra från coop till netto och därifrån genom villan sen vidare till staan lite
sen finaly hos johanna :O
sväär att mina fötter va så jävla frusna
sen kom jag hem runt 10 tiden och somna <.<

öösugkjtfkdsjfg
sorry ser fuck'd up ut. blååste & snöa faktiskt! :o



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: