2010-01-28
 21:14:58

2010-jan-28

Sån tråkig dag
kom te skolan kvart i 8 fan
bara för jag skulle ha sånt cp möte igen med rektorn och allt
handicapp jävlar -
thang bedes hela högen ;<
CHET DI
yeye sen va det spåk idag heheheheheheh
& som det står på willies inlägg så jaa :(
van sa VÄLDIGT grova ord
fy fään
ajaa sen va det kungs vs. nyhem
again... trodde jag skulle bli nerknullad där
8 pers + två tjejer
alltså jag & anneli.
mot en hel fucking skola
hahah men blev inte av direkt för några fega ur -.-
ville fan slå ner några hoes och mulla satan så deras smink föll av
men men.. livet är tufft :/
man får nt alltid som man vill uuh ;<
aau men efter school drog jag te johanna aka fettobambam.
hon gav mig hennes nyklar så jag kunde komma in. hon skulle iväg typ ::P
så jag va hemma hos henne själv. alltid lika läskigt. :S
& vi kolla spy kids 2 men däcka under halva och vakna typ nu.
hiihi ska hem snart !

OJ OJ OJ ursäkte mina ordval :O
la märkte till det nu när jag lästa igenom allt :S
sorry ;<

but im out now! 
peaaaace mina bebisaaaaaar 
-td♥
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: