2010-07-17
 00:58:23

bild bomb :O

Igår; HBG med Hieen; Fulade oss till MAX.

bilder säger mer än 1000 ord ;

iblaand undrar jag varför gud gjorde mig så sexi underifrån.


hahha kolla mitt face, värsta utdraget


hien says; hey angel, why you sooh duh sessi todaaayh? i geht phone numbaa?


guuud så god den var; tills jag blev mätt och ville spy :P

IDAG VAR DE UT TILL HBG MED; KENNY, HIEN, WILLE,THOMAS
+ så träffade man; Johnny, Thomas#2, Johanna, Jackie & 2 andra vars namn är oskända för mig.

iaf så drog Hien, Willie & Thomas till dk, medan jag och Kennypenny drog runt stan.
bögarna kom hem packade och fuckade :( . de var jobbiga så jag och kenny smet därifrån.
sen var de grillning! sedan hem

ännu mer bilder;


com = ris


olala


naaawe han soover :D




fint att jucka mot en stång,


sexxi in spegelbilden

FLER BILDER FAST DE KANSKE KOMMER UPP PÅ FACEBOOK ISTÄLLET :D


peace.
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: