2010-07-31
 17:24:51

BOMB

2010-juli-27

Var med mina kycklingar på en brygga & desperat försöker fånga en fisk......, slutade med att de blev vattenkrig och nästan alla mobiler hamnade i ån....

kyckling 1, 2 & 3 :D


2010-juli-29

HBG FESTIVLAEN MED; latina & pungis;
mot kvällen var det med Alex & sedan Med syster & pd :P
åkte deen; guud den var underbar men också FETT MED ....... :'<
RIX FM FESTIVALEN; SÅG Rebound, Lena & Eric saade!!
de andra bryr jag mig inte om HAHAH...(a)




LOL


2010-juli-29
Var framma i hbg runt 8 tiden och där stor Thomas L.& Tunne och vänta på mig :D
senare möte vi upp Hien. Var med dom efter någon timme skulle dom redan hem; Var med Johnny, Thomas N. och dom ett tag sedan med michael, namson, valon, ibbe & co.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

VÄRSTA EPIC FAIL PÅ TÅGET;
T: äntligen i ängelholm :D
V: vart fan är ibbe?!
M: ja vart fan är ibbe?!
G: OMG VI GLÖMDE HONOM I HELSINGBORG!!!!!!!!!!!

ALLA FÅR PANIK SAMTIDIGT SKRATTAR SÖNDER XD

Iaf så ska jag till Helsingborg igen strax; väntar på att syrran ska duscha klart så man själv kan duscha och sedan fixaa sig :p
hörs ;D
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: