2010-07-09
 14:38:55

jag presenterar nu; mina obloggade dagar!

Fredagen; Packade lite snabbt i kanske 5-10 min & drog vidare till Johanna för att vi förmoldigen hade plannerat att åka till värnamo? wtf. Iaf så kom vi fram till värnamo och där var det grillning hos Jan. Därefter drog jag & Jan vidare till denhi för att överaska alla pojkar & flickor att TD IS IN DA HOUSE. Så klart fick jag se en massa chokade ansikte av rädsla. hehe. Drog iaf vidare till axel & där var det SLEEPOVER.

Lördagen
; Minns inte mycket men har för mig att vi alla drog till MC haha x)

Söndagen
; Fest hos en Felicia, hahha inte för att vara sån men festen var lam.. det fanns 1 vodka & några öl, nt för att jag dricker eller så, men sen så var de flesta packade!? x) Dagen började iallafall med att jag & Axel drog till Jonny för att hämta honom & sedan vidare till denhi & sen hem te axel igen & ännu en gång röra på oss och bege oss iväg till andra sidan staan där festen var. När vi alla skulle hem från festen så var det visst till Axels hem vi skulle till. Jag, Jan, Andy & Lisa lagade mat till runt ett 10 tal grisar... & under den natten sov jag sammalagt 3 timmar..

Måndagen; Alla drog hem & efter ett tag så drog Lisa & Long också. Axel sov resten av natten så jag satt vid datorn från kl 1 till kl 6. Väckte Axel, vi drog till Denhi & sen till MC för att käka glass. Sedan till Bang & ladda ner en film.

Tisdagen
; jag & Axel drog till Kenny & vi alla åt pizza. minns nt mer... x)

Onsdagen; Sprang ut till stationen med Axel & Jonny, Missade tåget och dog innombords :( fick stanna en dag till & under den dagen så var vi alla hos Axel ; jag & jonny det vill säga heh. Medans dom var bessata av HoN så satt jag och kolla på the grudge, OCH NEJ JAG VAR INTE RÄDD -.-' hihi rätt åt er alla som blev bannade, spelar ni istället för att ge mig uppmärksamhet så kommer karma/ grudge & förstöör!

Torsdagen; YAAAAAY SITTER PÅ TÅGET HEM. Kommer hem och 5 min senare kommer Hien och överraskar mig :O Är lite med Hien och han sover över hos mig & den killen väcker mig halv 11 när vi gick och la oss kl 4 -.- Fast är lite van efter Vmo...

Fredag (idag); Vaknade, hien drog så jag tog chansen att sova igen; dock bara 2 timmar för jag kände en ljuvlig doft av BANH BAO,  Ska iaf fixa mig snart sen ska vi nog till äholms lilla söta mini festival ? hahah x)

de jag var med i vmo; Andy, Robert, Jan, Axel, Jonny, Lisa, Long, Tindy, Naam, Jonas, Peter, Tinh, Denhi, Denhan, Jerry, Bang, Kenny.
Jag hade de skoj där såå känn er inte misslyckade hahaha
!

peace.
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: