2010-07-05
 20:05:16

My heart's yet not ready to let you go!

Gott folk, käre td LEVER.
& jag mår bara bra, lite upp och ner men de spelar ingen roll längre..., förmodligen haha x)

Är i värnamo stad just nu & har haft det roligt! ska hem imorgon HOPPAS JAG.
Är två dagar sen, hem det vill säga ( 3 dagar med imorgon :< )

Snart ska jag ut med Axeeel. Vad vi ska göra har jag ingen idé om. IAF så kommer detaljerna när jag kommer hem! :p Vill bara säga att söta jag lever heh. Läägger upp en låt som totaly är min heroin!


min baby at; 0:40, 1:12, 1:41 & 2:28. Grrrr damn, svär om ni rör honom så spetsar jag er :p

HÖRS BABES.
-td♥


Robert Nils

och VEM visade låten? ;) hehehehehe


td.

sv: HAHAH du robert, duu ;D



PUBLICERAT: 2010-07-06, 23:15:24 | URL: http://tdeatsrice.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: