2010-07-27
 00:52:56

The days and nights are long when I'm missing you

im trying not to trip



Idag var det att dra ut med Latina1, Latina 2 & Pungis ;p Drog ut och jaga efter en alban, arab eller kurd; vetifan. Men deras små kycklingbenen kunde gå snabbt ... Jag hann inte med! lool
när de var dags att dra hem fröööööös jag sööööönder!! Jag är inte den som fryser lätt men GUD som de var kallt idag! :O Kom hem av att liltån hade frysit sönder och tappat känsel sedan att mina fingrar inte kunde röra på sig; tog på mig en fettotröjja sen blev allt gött igen.


egooo~~~~


hbg festivalen börjar ju på Torsdag; hoppas det blir fint väder för de är ju inte roligt att gå dit och bli dygnsur, + frysa! Själv ska man dit Alla dagar (om inte de blir fööör mycket regn); första dagen med latina & pungis; Andra dagen men pojkarna; tredjedagen med min kines homie (y'

ska softa nu; höörs !
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: