2010-06-09
 09:51:36

2010-juni-09

GODMORGON.

äär dock inte i skolan pga. regn! Jag tycker det är en bra ursäkt att få stanna hemma hihih! Missar ju Utklädningen, det vill säga spex fotot och allt sådant! ;/ Mitt aids crew och jag skulle vara pimp&hoe. alltså att jag&Linda var hoes & alex var vår halick HAHAHA. faast sen kändes de bara lite konstigt att vara hoe så det sluta med att jag&Alex skulle klä ut oss till basketspelare.! :)

TORSDAG; Leekar med alla nior. FUCK DE. Räcker med alla lekar jag har lekt igår! -.-
senare på kvällen blir de aavslutningsmidda' / lärarmidda'. Kom hem igen runt 11 tiden.

FREDAG; SKOLAVSLUTNING!! SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV.& PLANNERA SOMMARLOVET. Tror jag ska åka bort någonstans & hitta äventyr. eller låta äventyret hitta mig haha!
under eftermiddagens planner; dee ni ! (;

Helgen; hehe

IAF såå här kommer lite ego bilder, eftersom jag inte hade något för mig så ska jag "bjoodah" på lite bilder.


no one on da coner have swagger like me


jaa ni.. för er som undrar om hur jag ser ut när jag ler.. FÖRFÄRLIGT,

freed.
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: