2010-06-11
 00:19:10

2010-juni-10

Jaa ni. Medans vissa dissade mig för att de inte orkade/kunde te väla med mig så fanns de bara en kvar som ställde upp; MOHAMMED.

Iaf så drog vi te Väla idag runt 10 tiden. Köpte den jävla kläännningen, åt på Mc och drog hem runt 1-2 tiden, gick vidare till Johanna för att hämta en sak sen till ÖB (som ligger på andra sidan äholm) för att köpa hårspray. Vidare hem men glömde hem-nyckar och min mamma var visst och handla. Kom hem och skulle egentligen dra te Linda för att förbereda oss inför avslutningsfesten idag. Meen eftersom de bara var 50 min kvar tills festen böörjade så blev det att fixa mig hemma på 30 min. Vilket jag lyckades med men valde fel foundation såååååå mitt ansikte blev värsta blekt -.-

Kom dit; hade sådär roligt, tråkigt med alla tal förutom när Tommy snacka hahah! ♥ blev viild dans men senare blev alla så tråkiga :(. Nåågra drog hem & så fick man en massa oväntade pussar av folk? Iaf så kom hien dit för att hämta mig & när han kom så skulle jag snabbt iväg och hämta mina pengar (tog 10 min) kom tebaka och så jaa... Drog hem & hade sällskap med mohammed, willie, timme & company. typ 5-10 pers.
Seen när vi kom hem tvinga jag hien att komma hem te mig för annars skulle jag känna mig ensam; hahha värsta tröst åt (bussnies) & hien värsta glodde på och trodde att jag var ett freak men nej jag har bara PSM. so back off.

BILDER KOMMER NÄR JAG FÅR TAG PÅ NÅGRA, som sagt är MIN KAMERA BORTA... vilket gör mig enormt ledsen.

puss
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: