2010-06-20
 12:33:59

2010-juni-19

haaaalleeo ;p

igår så skulle jag visst på middag med min pappa hos co Huong.
Vilket var ganska roligt ändå för att man fick träffa söta Robin, och prata lite med Robert som har vuxit sig längre än mig :( Fixade mig riktigt snabbt & så körde pappa mig till dom, åt som fan hihih sen så var det bara att leeeeka med Robin ♥ GUD den ungen... så underbart snuskig (äter chips från golvet) och söt, fast han har växt som fan och är snart starkare än mig :( han är 3 år.. dock HAHA...

AJA haar sovit i någon timme bara eftersom jag la mig sådär sent & vi hade gäster som skulle sova här. 3 små barn under 10 år & min syrras nya "ragg" (förmodligen) som låter som en jävla elefan kl 6 på morgonen..  Sen tanter som mamma bjudit över också kl 8, FUCKING KL 8?! Svär de låter som kycklingar -.-.  fucking zoo i mitt hus snart .... gosh ska inte klaga mer. dit me :(


mitt aids crew som jag saaaknar
. ♥

pusshaj. idaag vill jag till MC och köpa upp hela stället. :P
-td♥


Nörd

SÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTT!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: