2010-06-23
 02:46:35

2010-juni-22

haha seg uppdatering, ännu en gång; förlåt!
min trogna läsare är förmodligen besvikna men jag har varit lite halv-upptagen.

I söndags så grillade vi hos Thomas. Jag, johanna & jackie, + thomas & hans familj. :p
soft & så. Senare på kvällen så bjöd jag Johanna&Jackie på pommes, pizza & läsk. MIN MAGE DOG. hahah när jag kom hem så däcka jag på 2 sekunder

igåår så skulle jag möta upp jackie för att hämta johanna, men som vanligt sega jag.. såå seg att Jackie hann gå hela vägen till Maxi SJÄLV.. & tbx med johanna innan jag hade hunnit komma fram, (var 30 min för senad) hihi kände mig enormt kaxi men han klarar sig nog (a) Drog hem runt kl 12 igår, under kylan i bara skorts.. GUD. härligt att sätta sig framför laptopen och under en fet filt! Pratade i skype med Jan te kl 3 sedan däcka jag på 0tid.

& Idag haar jag blivit skrämd 2 gånger av att hien dyker upp hemma hos mig från ingenstans! halvt stroke hah! Iaf så väntade vi på Johanna & Jackie. När de kom hem te mig så tog de över datorn. :( & rensa min glass.. efter ett tag kom willie och så drog vi ut och körde lite baaasket.
INGA KOMMENTARER ÖVER HUR DE GICK FÖR MIG. Slutet av spelet kom Johnny. Sen var det hem te Johanna & så sen följde pojkarna hem te mig. (Hien, Willie & Johnny) & kollade fotboll, vilket söög. Ännu en gång rensa min glass :( sen BLABLABLA , kom nyligen hem & nu vill jag bara däcka ;/

bilder kommer när willie skickar... annars. haa det bra!
peace.
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: