2010-06-23
 23:45:02

2010-juni-23

onsdag nu, shit vad tiden går långsamt! hahaah eller kanske bara för jag är UTTRÅKAD. speciellt idag. :P
Har inte gjort en SHIT sedan jag vaknade, alltså runt 3-4 tiden ;/ bara suttit vid datorn och gjort ingeting. Har iaf fått besök av Hien en antal gånger hahah han kommer och går in i mitt hus utan att jag lägger märke till det !1 Iaaf så har det varit HÄRLIGT väder de senaste dagarna så det är ju tummen upp! (y) & så har jag fått mina short som jag beställt från hm. Väntat ett jävla bra tag.. fick till och med avbeställa mina skor så segt det tog -.- Iaf så måste det shoppas snart, stor rea! det gillaar alla, billigt och snyggt måste det vara. omg jag låter som en pussy, men aja :p

Imorgon hoppas jag att jag kommer kunna vakna & göra något skojj, så jag inte sover bort hela dagen, hur skönt det än skulle varit haha.


härligt steka väder igår! Fast mot kvällen blev det kyligare... fail :(

-td♥


Nörd

skit sööööööööööööt ! ÄNGEL!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: