2010-06-04
 22:58:07

2010-juni-4

Heeellu, sitter just nu i ansiktsmask som jag snodde från syrran hihi. hon märker nog inget om hon inte läser min blogg hahah! neej men förtjänar det efter en lååååång vecka och en lååååång fredag. Eller vad jag tycker att de kändes som!

iaf så började dagen med att jag gjorde mig i ordning inför skolan. Kom dit men slutade med att man inte drog te någon lektion ungefär. Droog te Maxi med Aleex & Linda, mitt; aids crew.! ♥
Efterskolan var det att bege mig hemåt och vänta på Hien som skulle komma, vilket tog ett tag, så jag han; Sola mig, softa med pd, vän & carro, äta och halvt däcka hahah. 10 min innan han kom plannerade jag med johanna att jag skulle ut med henne istället för hien verkade inte komma, men precis när jag skulle ut med johanna så kom han så drog jag med han ut också (a) åt Hamburgare på lindens, en massa glass & godis ♥ ÄÄÄLSKAR DAGENS VÄDER.
Kom hem & ingen var hemma, hade inte med mig något annat än 100 kr ut. Såå ringde mother & drog och hämta nycklen med hiens "sässia" CROSS. Hien kör som en GALNING..... trodde faktiskt en sekund att jag skulle dö... Iaf såå var de lääskigt att vara hemma själ fän. Helt nersläckt och mörkt ute... Fast nu är alla hemma fän ;D

Iaf så ska jag ta bort ansiktsmasken. såån peeloff HAHaHa, känns helskumt!
peaace'n'löööve babes.
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: