2010-06-08
 23:11:00

2010-juni-8

HAAAJE:
tuff skoldag. goosh . HAR FORFARANDE INTE FÅTT MIN JÄVLA KLÄNNING -.-
får fanimig panik snart, det vill säga mer än vad jag haar nu.

Iaaf så efterskoolan så var det säällskap med Mohammed, Timme, Van & Per. Efter de var det att KRÄNGA mat, sätta upp mitt hår, leta efter lite grejer, dra över te mohammed däär vi softa, glodde bland annat på när pojkarna satt och lira något cpe spel :P Timme drog och Mohammed ensam arab med alla asiater? (fattades en kines vid namn HIEN)

mohammed mamma kommer in i rummet; ey... mohammed du vet om att vi är arber va?         -skämt

ALLMÄNT TORR IDAG SÅ JAG DOG AV SKRATT..

dagen sluuta med att jag& Van la på en skejt park, sola även när solen försvann bakom molnen då och då, väntade på mohammed som ååt gav upp med allt väntade och han körde mig hem på moppen,
( I ♥ att åka moppe, slapp gå hihi)

Iaf så ska jag plannera lite hur jag ska få tag på den dära jävla klänningen. -.-
puss
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: