2010-06-25
 01:34:01

ååårets första myggbett! wihooo. tummen neeråt!

GUD SÅ HÄRLIGT ATT JAG ÄNTLIGEN HAR KOMMIT HEM FRÅN HBG.

började med att jag kilade iväg te stan för att möta upp K & V. bestämde oss på 2 min att vi skulle te hbg så vi tog tåget som gick 10 min efter vi diskuterat. Kommer dit, köper varsin Mcflurry och vandrar till grönan, träffade min saaknade alex som snart ska iväg till Ryssland.  Blev halvt dissad av K&V som gick runder och raggade på killar.. vilket jag inte ville hålla på med så hihi. Var med honom tills han skulle hem runt 22-23 tiden. Efteråt drog vi te MC för att äta lite. EN FUCKING GUBBE SPANAR IN MINA BEN NONSTOP. & K freaks out! hahahha kvinnan trodde att han skulle våldta oss. Vilket jag med trodde tills han drog hehe. K&V blev intresserad i en kille & som vän måste man ju ställa upp & make a move. hehe fick de att byta nummer (y) Sen så hade pengarna på busskortet TAGIT SLUT. Men Max kom te räddning & nu är jag hemma och dagens klädsel var;
SHORT OCH LINNE. NADA MORE. ! om ni bara visste hur mycket jag frös på vägen hem. &jag har fått mitt första myggbett, gissa vart? MIN SKINKA. eller haha på låret för att vara exakt, + på några till områden vid benet.

skaa iaf ta något att äta för mina ben känns skinny. NEED FAT. & bilder kommer imorgon hoppas man.
peace, love & understanding.
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: