2010-06-08
 08:55:40

kghdjfnhdfkh

Haaaje folket.

Ska snart köpa min jävla klänning i halmstad haha. Eller de beror på ifall johanna är hemma nu, sen är de off to school! Annars är de school sen klänningen! Herregud bara någon dag kvar te skolavslutninngen! SEN ÄR JAG FRI. HA-HA
Ska iaf börjaa bege mig mot Johanna och se om hon är hemma eller om hon drog te skoolan! ;p

DAGENS TD;

MIN KAMERA ÄR BORTA?! såå det blev en bild med webben. SÅN FATTIG. svär.
såå lång att hela jag inte kom med på bild B-). ogosh hiihihi

tunika - H&M
skärp - Gina Tricot
Byxor - Vera moda (nya hihi)


IAF PUSSHAJ TE ALLA BEDES DÄR UTE I VÄRLDEN. ni resten. stick.         -jiddrar

skit flum idag. Stackars Johanna för att hon måste stå ut med mig ;/
peaace
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: