2010-06-18
 01:29:19

under 7 dagar !!

Freedag;
tog tååget till värnamo, var hos Jan lite och seedan vidare till Truong däär jag var i någon timme sen drog jag tillbaka till jan där vi väntade på Robert. Näär han kom så gick jan till axel i förväg medans jag & Robert drog till statiol för att köpa mat men det var stängt så vi drog hem te Robert istället och vidare hem till Axel efter åt. Alla somnar hos honom.

Lördag;
Vaknade & senare på eftermiddagen drog alla hem till Jan där jag gjorde mig i ordning och lagade mat te grabbarna. Seenare gick man hem till Denhi däär det var EN MASSA asitiskt folk... Vidare till MC & sedan hem till Jan, tillbaka till Denhi, hämta folk sen hem till Axel där alla sov. Somnade runt 6-7 pga. att man satt och spelade kort med några pojkar.

Söndag;
Vaaknade runt 11 tiden, hjälpte Axel att städa, sen drog alla och jag fixa mig och sånt u know ;P Seedan kom en massa folk igen och så följde Andy mig till Truong där vi kollade på 2½ film. Kick-ass, the collector & någon mer men jag halvt sov hahah! mysigt varre iaf!

Måndag;
Vaknade och försökte väcka grisen vilket kändes omöjligt. När man väl väckte honom så ville man sova själv haha. Naaje men senare på dagen så varre att dra hem till jan igen så Truong körde mig till jan på cykel. Sen varre att gymma med Jan, Jackie & Johanna. Vi stod för det mesta och kollade på bara :) Hem till Jan efteråt igen sen ut med Axel & två thai, glömt namnen hihihi. sen hem och däcka.

Tisdag;

Vaknade, fixade mig och sånt . Skulle hem så robert var snäll och körde mig på cykel till stationen för annars skulle vi inte hinna haha. Meen blev "utkastad" av Johanna för jag hade bussnies att fixa. Hem till Jan igen & så körde Robert ut mig till nån affär så jag kunde köpa glass. Sen drog Jan & Axel ringde och frågade om jag ville med ut så jag sa jaa & det blev basket men en massa folk, flickorna mot pojkarna. Hamnade med i pojkarnas lag efter ett tag. vi brudar ägde för mycket så de behövde hjälpa. Senare på kvällen var det hem till Jan sedan ut lite till och sedan soova.

Onsdag;
vaknade kl 11 och pratade med Jackie lite så fick jag reda på tt jag och han skulle åka tbx till äholm kl 12!! så det blev att packa allting och bege mig ut till stationen. Kom hem runt 3 tiden. Duscha, fixa mig och sådant sedan var det att gå ut och möta upp Hien, sedan hem till Namson; mot MC och möta upp; Van & Timme, sedan kom; pd & Aisha, och efteråt Mike. Van / Hien körde hem mig på deras moppe/cross. YAAY. Viinden i håret och allt hihiih
Kom hem & Hängde lite med Hien. Lagade mat och åt blablabla sendan blev jag trött och däckade hahah

Torsdag;
fukking möte med IDIOTER. Seen var de runt stan lite snabbt med mamma; köpte ett par leggins. Sedan var det hem och vara jätte trött. Hien, Toni & Per bröt sig in i mitt hus och åt upp min glass OMG. Hahah naaje men de kom en liten stund & åt min glass. Sen var det ut till MC igen med Johanna & Jackie. Hem till Johanna efteråt och kolla på Harry potter. (flammande bädaren)  Men blev trött så jag drog hem hihi.

nu är det att soooooooooofta
är stolta över de som orkade läsa igenom allt HAHA. Bara onödigt shit meen något att kanske komma ihåg ;p

skaa iaf somna nu !
peace'
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: