2010-03-02
 20:36:00

2010-mars-02

mihih sorry jag uppdaterar dåligt känns det som,
meen dagarna har varit tuffa och jag glömmer då :(
Idag skulle vi till rönneskolans gymnasie för att kolla hur gymnasie eleverna plugga SvA.
tihi men jag drog dock aldrig diit (A)
& jag träffa mina mentor på vägen hem. oj oj vände ryggen och gick snabbt därifrån..
som tur var så såg hon inte mig. Hon skulle ha skjutit 5 skott i ryggen på mig direkt! :O

au juste jag & min johannis hade så mycke att prata om igår så vi däcka inte förren .. sent :(
& vakna tidigt. Jag måste bara säga att imorse var den mest jobbigaste morgonen, eever.
Kunde nästan inte resa mig så trött var jag & natten innan dess så sov jag bara i någon timme !

MAN FÅR INTE GLÖMMA:

• att desperate housewives kommer ikväll på kanal 5, klockan: 21.00
säsong 6. avsnitt 11. mihi loove för desp.!
• JAG ÄR BÄST!


seer sick och emo ut :(



aau meen iim out for now.
peace'n'loove
-td♥


Nörd

nedå, du ser bara söt ut ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: