2010-03-05
 10:32:33

2010-mars-04

inget inlägg igår p.g.a att jag inte hade någon dator. Gick direkt hem till johanna för att .. leka med henne :O
Köpte den ballerina kladdkaka. Asså folk ger mig för stora förväntningar. kakan smaka .. skumt. Gott första tuggan men efter man hade ätit kanske 2-3 st så tröttnar mig. Håller mig inte orginalet mihih ;D

Aja det är en fredag idag :O
Jag vill te hbg och shoppa men första måste jag hitta pappa.. :(
hahah annars har jag inte pengar för mamma vägrar att ge mig bara för ett fucking jävla idiotiskt möte igår med alla lärare&rektor. Säger alltid negativa saker om mig. i AM a good gurl. wtf! :O:O:O
anklaga mig för saker, how low! iaf så ska vi ha ett till möta i mitten i april -.-
jävla.. hoppas de blir på körda och dör, satans idioter! >:[


jajajaja klockan är mycket och jag måste iväg till skolan! GOOD DAY SUCKERS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: