2010-03-06
 01:32:19

2010-mars-05

GOD MORRRRRRRRRRRRRRGON MIN SMÅ KYCKLINGAAR!


hahah neej men det är natt nu, & jag borde sova ifall jag ska kunna vakna innan kl 12 imorgon.
& HBG blir det! Ni vet, jag har inte hittat min pappa än så det blir inget shoppande utan
bara hängande men släkten Le. Troi oi
Mååste vakna så tidigt, måste få min 20 timmars sömn annars kommer jag kolapsa eller bara inte vakna upp! XD
hihi. Meen aau johannas kusin från vietnam kom te sverige och ska bo häär.. i think
omg hon är sööt :O  thuong quaa! >o< .................. skoja jag är ingen fukking pussy.
från ängavågens hood. ;D

IAAAAAAALLA FALL
. Alla lärare måste sluta stoppa kuk i munnen och snacka skit om mig.
Min mama är värsta ond nu :O & förlåt för mina ordval jag lär mig inte mycket vett i skolan.

jajaj ska soova gott nu! GODNIGHT MY LITTLE STARS! (L)

<-siamesiska tvillingar

peace'n'loove
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: