2010-03-18
 17:00:30

2010-mars-18

haaje på er.
Hade kanske mer än 2 timmars lunch idag. Eller nästan varje torsdag haha.
Under lunchen så drog jag och linda till maxi. Hittaden en fucking död kalkon?! EN JÄVLA KALKON?!
fan gjorde den där... haha iaf. Hahah de sista 10 min av skoldagen kändes som kanske 1 månads lektion.
aa sen nu är jag hemma. yaay. Måste bara vänta på att hienis ska komma ;D
2010-mars-18 kl:15:52



Jaa... hien kommer inte .__. Så nu har jag inget att göra mer än att äta upp mina chicky bits. ♥
han "glömde". Säkert bara för han inte ville smaka på mina o mai >:(
Han är så dum. HOPPAS DU LÄSER DETTA DADY HIEN TA.


Ja äta nu. Uppdaterar mer senare! ;D
-td♥


nerd

hkmhmm, kalkonen måste ligga nånstans antingen här eller där, nån plats måste den ligga så det är inte så konstigt om en kalkon ligger på golvet :P

Men stackars kalkon och du hjälpte inte den genom att kasta den.

v(^|-|^)v


td.

haha naje men asså fan gjorde den i centrum? xd



PUBLICERAT: 2010-03-18, 22:36:08 | URL: http://tdeatsrice.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: