2010-03-21
 17:19:29

2010-mars-21

helloow.

Asså idag är det så chiill. eller ja... öhm så tyst & lugnt hemma. yaay ;d

Iaf såå var jag med hien igår. En ganska lång tid också, vi skulle kolla på en film, Resident evil men han var feg så ja.. vi gjorde annat. Tänkte dra ut och så men annat folk var upptagna & sen fick vi en idé om att jag skulle åka hela vägen hem till honom, alltså till billesholm... men nej så blev det inte ;D. Senare mot natten så blev vi hungriga och drog te lindéns. På vägen hem träffa man Aleks & Pau. & mohammed + en till kille vars namn i didn't get ;D. Hade sällskap hem eftersom vi lix bor 2 meter från varandra. hihi. jaa sen tvinga jag Hien vara med mig till kl 12 för jag hade tråkigt. Slutade med att han stannade te kl 1 & jag däckade. HAHAH hihi :D
Iaf är pigg nu & jag ska stax fixa något att vräka mig i!

<- omg fan va ful.



RÅD: vill ni bli lika stora och starka som mig. ÄT MER. jävla...
finns bara spinkisar vart jag än går (har jag märkt.....)
>:[


iaf min mage gnäller om mat! cyaa later homiees.
-td♥


tommy

waaaaa' dep gai the em ai :)<333


td.

hahah aw tack tommy :p <3



PUBLICERAT: 2010-03-25, 20:30:18 | URL: http://tdeatsrice.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: