2010-03-26
 09:42:29

2010-mars-26

hejhopp.

Strax så ska jag kila iväg till skolan, men ville bara uppdatera litegranna.
PÅSKLOV kommer ju nu! ;D att jag har klarat av att komma till skolan 4 dagar sträck är ju bara, amazing :O
Idag kommer ju också Johannas lover. & thomas till äholm. ;p
& det skulle egentligen bli bio och hbg med china town. Men blev inte av för vi gick från 11 st till 3 st.. :S
så det blev inte lika roligt mer. aja det får väl bli en annan gång eller något. :)

Ätit yoghurt med vaniljsmak och jag ska typ klara mig på det under hela dagen (y)
vaknade extra tidigt idag också för att locka mitt hår. Blev skit fult :(
& jag har inte tid att platta det så de får bli som det blev. Slår sönder den som lägger till en ful kommentar (a)


yoyo. ska dra ;D
peace.
-td♥


Nörd

Lol, ordet "ful" förstör hela inlägget .,.

Inte ful alls, bah sött, men det e fult att ha med ordet "ful" i ditt inlägg.


td.

naaje men in real life så blev de skit fult :(



PUBLICERAT: 2010-03-28, 01:59:36 | URL: http://tdeatsrice.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: