2010-03-25
 21:48:56

2010-mars-25

oooooooooooh! Td har varit i skolan 3 dagar strääääääck! ;D
shiiet alla klappar td bugar, haha neej men 4 dagar sträck om jag drar imorgon med & då måste det firas.

Men jag råka starta ett vatten krig i skolan idag. & alex avslutade det. Som tur var så visste ingen att det var jag som starta den så hihih. & hoppas ingen i min klass läser detta...
haha det började med att jag kom på idén med att blöta ner lite papper och kasta på
Aleksandra & magda, aka polakerna eftersom de satt så jävla fridfullt ute och solade.
sedan började vi hoppa på andra i klassen. Jag tog deras uppmärksamhet medans alex blöt ner dem.
slutade med att Alex fick skulden och fick halva klassen jagande efter honom.
Jag gömde mig och låtsades som ingenting (a)
thats how i do it ;D

Meen riktigt fint väder idag. Man känner verkligen att våren är här. Det var ju 10 grader plus, om inte mer & snön har ju också varit borta ett bra tag. Såg en fjäril för första gången i år, hihi.

Meen nu ska jag sluta skriva. Måste bara säga att jag är förskyld. notera. Jag låter som en mes ;<

peace.
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: