2010-03-29
 01:29:41

2010-mars-29

faan vad ett nr kan "såra" en hahah. omgoosh >:O
det får en att tänka tillbaka & få gammla sår upprivna
jaja nog om det. Soov som en jävla gris tills mamma kom och väckte mig ganska tidigt och bad mig att typ vrida fram tiden 1 timme. Fattar dock inte varför hon inte bara gjorde det själv..
haha nej men duscha och fixa mig och sånt bullshit för senare under dagen skulle jag ut med marcus. Meen han dissa mig jävla cp. Så det bleev ut med Mohammed istället. Påvägen träffade man på Iza & Magda. Seeen drog de hem och kolla film så jag & mohammed vandrade vidare och sedan hem till johanna & krängde. Senare efter några timmar drog vi hem och här är jag nu ;D

Läste lite såna azn nyheter med mamma idag. Sen kom de upp en bild & hennes första kommentar var "det liknar dig. & du beter dig som en också"
jag blev helt förkrossad! Diskriminerad. Av min egen mother. Kött & blod :(((

Bilder är den nedanför;

what the fuck. liknar inte mig ett dugg :((((



meen ska däcka i en hörna nu. hörs ;d
pusskram & smeek.
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: