2010-03-31
 20:14:49

2010-mars-31

hahah glömde att blogga igår, börjar bli seeeeeeeenil ;OOOOOo
troi oi. Meen drog ut till stan idag för att köpa sån hair protection från syoss. Såg fan inte skilnaden mellan TREsemmé & syoss. Burkana såg exakt likadana ut. Hittade iaf inte de i stan så vi vandrade hela vägen till maxi och köpte den där istället. Sedan gick vi till överskotts bolaget för att köpa hår spay. & vidare i andra affärer. Asså min syster är så snåål och köper billigt fattit hår spray. :( jajaj . Har bara lite kvar av min Got2b får klara mig på de tills jag får pengar :(((((
*td goes sadface, bitches*

biilder;

ojoj tjoockisen på bilden ;D;D;D
hittade en spar gris där det stod; till min häst. Jag vet vem jag ska köpa den till hiihih :*


bilderna är tagna av in syster som är galen.


ska laga mat straax. Är så jävla hungrig att det inte är sant.
peeace'
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: