2010-03-10
 01:56:00

all i hear is raindrops


sjukt söta & de sjunger braa. Fick låten av Hien.


Gillar denna versionen mer än den orginella. Den orginella är så trååkig.

Iallafall så kunde jag inte sluta garva så jävla hårt när jag såg johanna & willie slås..
speelade in det men jag tror johanna raderade videon :(
Hahah fick mig fan ett gott skratt på ett bra jävla tag! hahaha

Aja fick precis tillbaka min laptoop!♥ My love. Hitta alla gammla bilder.
hahah Måste säga att bilderna får en att tänka tillbaka en hel den :O
kanske laddar upp en bild också ;D god knows how lazy i am.

aau meen precis när jag satte mig vid datorn idag så kom William för han skuulle fixa en sak på datorn.
när han gav tillbaka mig datorn så hade han satt upp sån GUBBPORR :(((
Visste inte hur man stängde av den så jag fick panik och slängde nästan ut datorn genom fönstret :O

naaje men nu är jag trött!
gonatt mina kära små undersåtare.
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: