2010-03-07
 00:25:09

Cause this pain I feel It wont go away



Well I thought I could just get over you baby
But I see that’s something I just can’t do
From the way you would hold me
To the sweet things you told me
I just can’t find a way
To let go of you


argh. att sånt händer mig :(

I ALLA FALL GOTT FOLK
en dålig nyhet är att jag inte åkte till helsingborg.
en bra nyhet är att jag inte åkte till hbg för jag orkar inte röra mig.

man ska alltid se från den povitiva sidan!
& min rumpa har på något sätt lyckats somna.. och det gör ont :S
HAHAHAHAHAH omg ni måste tro att jag är knäpp men jag menar allvar.
aaja nu ska vi inte prata mer om min rumpa ihihih :$

aah. Min nolifer day började med att jag vaknade kl 12. Allt för tidigt för att vara td & allt för sent för att jag skulle till johanna runt 12. Så snabbt in i duschen sen fixa mig och sedan till johanna. stress! tao chet roi.
& när jag väl kom fram så fick jag reda på att hbg plannen var inställd. :O
jag tänkte; aja whatever. har ändå inga pengar :((((
japp sen hända inte så mycket mer än att jag, johanna och chi mai chilla lite och så :D
sen senare mot kvällen tänkte vi dra till Lindéns och äta oss tjocka.
Men det blev inte av det heller för Mai somna . ahha aw.

ojoj, värst va mycket jag skriver.  Hihi ska sluta nu (A)

peace.!
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: