2010-03-23
 00:49:16

ensam kvar men stark ändå.

konnichiwa.

oj oj, hela min dag har gått ut på att sova.
Eefter att jag kom hem från marcus där jonathan också var. Vilket var klockan; strax innan 3
Sov fram till kl 8 ungefär sen nu så är det bara omöjligt att somna om. höhö
meen jaja ska försöka sova nu :O
sååå öhm. jag bjodaah po mkt black'n'white bild.
'
så här ser td ut en måndag kväll kl; 00:40.
strax innan hennes död

NOOT. redigerade bilden lite mörk för jag försökte dölja alla finnar jag har fått på sistonde.
Förstår dock inte varför. Kanske för jag har ätit lite väl onyttig mat & fått för lite sömna.
jajaj td med den välkända anti-fin huden är nu finnig. noes.
eller så har jag aka babyface äntligen kommit in i puberteten.. IGEN?!? Vilket jag knappast tror (är logiskt) för jag har redan kommit ut ur puberteten. lool hihihi :$


ska försöka somna nu.
peaace.
-td♥




ellen ~

sötnos:*



PUBLICERAT: 2010-03-23, 14:31:09 | URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
td.

Ska komma från dig eller, ellen lilla :O



PUBLICERAT: 2010-03-23, 21:28:50 | URL: http://tdeatsrice.blogg.se/
Nörd

Jag vill se finnarna ! ! !

SÖtt ju...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: