2010-03-24
 17:47:22

my eyes are glued to you.

b o y    y o u    a r e    w a a y    t o    f i n e.
♥so truue (;


Heejsan.
På vägen hem blev jag nästan påkörd av van le som körde med sin jävla moppe..... ._.
.... iallafall
kom hem från skolan och beundrade min nya locktången. Jag är otroligt glad över att Jag & sis köpte den.
haha ville bara utforsta den så jag haha satte igång och locka håret. Blev faktiskt ganska bra.
Kanske var lite fail här och där men annars var de ; O.K! ;D
(bild kommer när jag hittar mitt minneskort till min kamera, man ser inte i web)

Under skoltiden fick Mejia twinsen mig att börja lyssna på ; bedrock.
Kan nästan inte sluta lyssna på låten. addicted


beeeeeeeeeeeeeeeeeeeedroooooooock~


Naah men efter att jag har skrivit klart detta inlägg måste jag langa över datorn till min lilsistah ;O
& jag ska nog sitta och spela Nintendo Ds. SUPER MARIO! ♥
hihiih Ska fundera på hur jag ska ha min bloggdesign också (i)

meen IM OUT.
peeace'
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: