2010-03-16
 23:39:23

saaaaaaranghaeyo fucking aslicker.

hihiih. ännu en gång uppstod jag ;D i AM alive.
naae men jag är tråkig & trött. Vill sova men kan inte .
Har faktiskt inte hänt så mycket i mitt liv. Igår var det först johanna, sen marcus, sen hem
sen idag var det johanna sen willie & vannis. sen körde vannis mig hem.
sen datorn. guud vad jag älskar ordet "sen"
haha men men. Datorn börjar bli tråkig. Finns knappt något att göra längre. :(
& jag dricker cola på natten woho. Undra om jag någonsin kommer kunna lägga mig nu.

Någon som har sett Lady's Telephone "official explicit version"?


ITS SICK. Asså jag är en sån som nästan aldrig blir rädd, för skräckfilmer eller "spöken", sån bullshit.
Meen asså Lady Gaga skrämmer skitet ur mig.. allvarligt. Jag blir rädd.. Vetifan vad jag ska säga.
Låten är grymt bra men what the fuck is up with the mv? :S
överdrivet lång och haha. Men jajaj kolla ni på videon ;D

ska nog försöka nanna nu. godnatt G's.

-td♥


Anonym

hon e äcklig


td.

visst är hon :s



PUBLICERAT: 2010-03-17, 22:05:34 | URL: http://tdeatsrice.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: