2010-03-03
 14:31:28

U are everything I want, but nothing I need.

När jag var ute och gick idag så kom jag på, DET ÄR VÅR! :O
haha jag såg hur snön börja tina, smällta bort !
Sjukt skönt att det har blivit våår, efter en tuff o iskall hjärtkrossande vinter :(
När man tittar ut genom fönstret ser man nästan bara sol sol soool! yaay :D
& lite snö kvar men SOOL mihihii

aah och nu är jag på så glatt humör
& ingen får förstöra den för annars så skjuter jag ett skott mitt mellan ögonbryten på han :D.

haha menoj oj oj jag hittade visst min twin idag då ;D

.          Trang         &           thuy                    |     we both loove ya all! ;D


Jag har just observerat att jag är enormt lätt road
HAHAHAHHA, goosh

aja uppdataterar mer senare! lovar ;D
ha en bra daag! peace
-td♥


nörd

stackars han då XD

oavsett vem det än förstör det så är det synd om honomn


td.

HAHAHAH yäää thats right. ingen stör mig på mitt goda humör :O:O:O:O:O



PUBLICERAT: 2010-03-05, 10:26:51 | URL: http://tdeatsrice.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: