2010-03-19
 22:03:28

ute med killarna.

jaa som ni vet så kom jag ju hem från skolan.
Sen drog jag hem till Marcus & där var han med en kompis till & de spela massa gitarr och sånt.
var där i kanske 1 timme. Sen drog jag hem för jag skulle vänta på Hien & johnny.
Men de kom aldrig. 2 timmar senare såå ringde det på dörren och där var; Thomas, Willie & Johnny.
drog till toni och hämta hien men han skulle fixa sig så ja vi drog till johanna och va lite i hennes trap
vidare till stan och möta upp hien där. Sedan kom namson. Sen så var det en hel jävla hög med asiater i stadsparken. :S Sedan hände en massa och plötsligt var vi i stationen för en del skulle hem. Sen fick man skjyss hem av namson ;D på cykel (Y)

meen jaja en helt vanlig dag. inte mycket hände alls. Sen när jag kom hem så var ju min lilla syster så jätte söt och lagade mat till mig :O Inte ofta hon lagar mat till något. Sån fettomat. pommes, kyckling och sånt :O shieet ;d
men söt unge. Iaf så ska jag kolla film så vi hörs ;D
-td♥

<-
skiiiiiiiit gammal bild :O
ska jag verkligen färga håret svart eller ha det som jag har det nu. halvbrunt?


.

MAT.

FETT.



PUBLICERAT: 2010-03-20, 10:59:46 | URL: http://.
td.

Snäll du var som gjorde mat till mig. det var nog det snällaste du någonsin har gjort för mig, linda binda :P <3



PUBLICERAT: 2010-03-20, 13:33:21 | URL: http://tdeatsrice.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: