2010-05-01
 09:48:44

2010-maj-01

Första maj nu (; Nyssvaknat & duschat och är pigg som en solståle fast än att kl bara är 10! :O
där ljög jag. Mina ögon dör allvarligt snart. Var ute i en främande stad och såg majbålen. Skit liten brasa gämfört med Äholms ! Hihiih nej men såg något igenkänt ansikte men inte inte mer. Regnigt väder som fan, och kallt varre också men jag fick låna en jacka av en jätte snäll kille :p Var i ett helt gäng och gänget drog vidare till Axel och spela spel och sånt, ensam tjej och allt men jajaj är van fan, ägde iaf på spel.....typ ;p Några däckade (ink. jag, som tog sängen medans alla andra sov på golvet med en kudde). Haha men drog hem senare på natten. Sov vid 4 och vakna redan vid 8 sedan somna jag om 1 timme och vakna igen. & här är jag nuu.

Oj värst vad jag hade mycket att skriva. heh. Min dotter sover just nu som en gris och jag tog över datorn! that is how we do it B-)





ska börja fixa mig lite, har fortfarande vått hår och ominkad...
peeace babes.
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: