2010-05-07
 23:46:06

2010-maj-07

seg bloggare. Iknow fan. Meen har ju inte hänt något på senaste tiden så vad ska jag skriva haha ?
Kom nyligen hem, SKIT KALLT på vägen hem, trodde jag skulle kollapsa någonstans. kidding.
Naje men har nyligen borstat mitt hår igenom mitt hår för vinden fucka de, mamma har lagat äcklig mat så jag har inte lust att äta fast än att jag är hungrig som fan, har bara ätit en gång idag fan. Igår drog jag, Johanna & Lena till acapulco för att käka pizza. IGEN. Tänkte dra till bk men de får kanske bli nästa vecka... skulle kunna dö för lite hamburgare just nu...  jajaj nog pratat om de.

ÄR OTROLIGT UTTRÅKAD. Och ingen är ju för fan social på msn! >:[

... jaja ska beställa hem lite kläder nu, fast jag är helt pank så jag får hoppas på att mamma betalar.. annars är det KÖRT. hihihi


lool. gick i 6:an fan... skit spinkig...

puss!
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: