2010-05-14
 16:09:13

2010-maj-14

Mötte upp Thomas igår runt 4 tiden och skulle ha sällska hem till Johanna. Meen när jag kom fram var han inte där men vände mig om och såg att han stod med Johanna&Jackie.
Iaf så drog vi hem te Johanna och soofta lite(; . Åt middag & co Nga berättade lite om vår barndom som vi inte komihåg hahahha. PINSAMT VÄRRE. Iaf efter de såå ställde thomas upp att följa mig hem så jag inte blev våltagen eller nåt haha. Sen drog han te bussen. (y) Inte mycket emr hände igår haha

Iaf så ska jag nu te Acapulco för att möta upp Johanna & Jackie, ska försöka att inte beställa nån kebabtalrik eller en pizza för jag har gått upp tillräckligt! Mihih önska miig lycka till !
puss
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: