2010-05-19
 23:20:36

2010-maj-19

IDAG; var det visst VÄLA.

jaag vet jag måste spara pengar men vad fan! Ibland måste man bara! ;/
Drog dit med Johanna, hitta massa fint. Åt på Mc. Drog hem te henne ett tag och åt Mc IGEN.
folket runt omkring mig försöker att göra mig tjock herregud.!
sydde om Johannas klänning lite kortare. Symaskinen&Jag funkar bra tsm, höhö,

ska börja att uppdatera på vad jag köper ! såå få ni se hur jag klär mig, trashyyyyyy. not

1. 2.

3. 4.

1; Cubus - bikini
2; H&M - spetslinne
H&M - tunika
3; BikBok -top
BikBok - Baslinne
4; Vera Moda - tröja

+ ett par örhängen från Glitter.


såå kan de gå efter ca 4500 kalorier av MC mat under 5 timmar..

Ska ta något att äta nuu.
puss!
-td♥


Mika

Hej, gud vilken fin blogg du har!

Men hur har din dag vare hittills? :D



PUBLICERAT: 2010-05-20, 12:23:06 | URL: http://mikazz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: