2010-05-24
 23:09:15

2010-maj-24

Japp nu blir de ett riktigt inlägg! Har varit lite upptagen i helg för att 'någon' hade ju planerat ett & annat pga. att vi så krösatåget som brukade åka te vmo. Alltså åkte vi till småland. Var ju i halmstad i torsdags och i fredags så var de packa på några minuter och sendan ut te stationen med johannis. Vi kom fram runt halv 2 tiden och yrade runt lite i stan. Sedan mötte jackie upp oss i regnet & jaa... lång historia. Hahha sedan var de ju meningen att vi skulle hem på lördagen kl 12 meen eftersom de var en 'lång historia' så blev de ju inte så. Glömde helt bort tiden... (a) Söndagen begav vi oss hem & vi var hemma runt 9 tiden. Idag såå skulle jag te skolan men jag hade varit upp hela natten och försov mig så jag gick över till johanna..

nu ska jag typ vila ögonen lite för jag är SKIT trött.
peaaaace.
-td♥


Anonym

lol jaså



PUBLICERAT: 2010-05-25, 23:02:18 | URL: http://vans.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: